Müşteri Hizmetleri

Protherm Çağrı Merkezi'ne 0850 222 89 89 numaralı telefondan ulaşabilir, konusunda uzman, eğitimli müşteri temsilcilerimizden ücretsiz teknik destek alabilir ve yetkili servis talebinde bulunabilirsiniz.

Cihazınızda karşılaştığınız teknik problemlerde, Protherm servis teknikerinin gelmesine gerek kalmadan, cihazınızın çalışır hale getirerek ,ısı ve sıcak su konforunuza kesintisiz devam etmek için hizmet vermektedir.

Bunun yanı sıra, uzman müşteri temsilcileri kombinizle ilgili sorularınıza en kısa sürede cevap vermektedir.İstediğiniz takdirde, sadece bir telefonla cihazınızı garanti altına aldırabilirsiniz.
Yetkili Servis Talepleriniz dahil tüm işlemleriniz için 0850 222 89 89 dan bize ulaşabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti Politikamız;

Kullandığı ürün veya aldığı hizmet nedeni ile sorun yaşayan müşterilerimiz için oluşturduğumuz ; “Şikâyet Yönetimi” politikamız ile , amacımız yüzde yüz müşteri memnuniyeti sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda;

  • Düzenli geri bildirimde bulunarak müşterilerimizin şikâyetlerini çözüme ulaştırmayı,
  • Müşteri şikâyetlerini en kısa sürede çözümlemeyi,
  • Müşteri odaklı hizmet anlayışımızla müşteri memnuniyetini artırmayı,
  • Müşterilerimizin şikâyetlerini analiz edilip kayıt altına alarak raporlamayı ve bu doğrultuda ürün ve hizmet süreçlerimizi iyileştirmeyi hedefliyoruz.

Müşteri şikâyetlerini , süreçlerimizi geliştirmeye yönelik bir armağan olarak görüp ,yapılan iyileştirme çalışmaları ile daha oluşmadan engellemeye çalışıyoruz.

Müşteri İletişim Kanallarımız;

  • 0850 222 89 89 Numaralı çağrı merkezimizden,
  • İletişim sayfamızdan,
  • İletişim Formu sayfamızdan bizlere istek, talep ve önerilerinizi iletebilirsiniz.