Servis

Servis

Protherm Servis Neden Merkezden Yapılıyor?

Servis ve yedek parça,satış sonrası hizmetlerin en başında gelen hizmet türüdür. Tüketiciyi direkt ilgilendiren bu hizmet ne kadar iyi yapılır ve ne kadar iyi kontrol edilirse tüketici memnuniyeti de o ölçüde büyük olur.Tüketicinin memnun olduğu bir ürün ise her zaman en çok tercih edilen üründür. Protherm olarak uzun ömürlü,kaliteli,tasarruflu ve emniyetli cihazları tüketiciye sunarken servis hizmetlerinde de en iyisini vermek bizlerin ana hedefidir.En iyi servis hizmeti nedir,isterseniz bunu inceleyelim.

1-)En iyi servis hizmeti en yaygın servis hizmeti demek değildir.Her semtte servis istasyonu olan bir firma düşünün.Bu firma birden fazla servis hizmeti veren yetkili servislerini ne ölçüde eğitip,kontrol edebiliyor? Siz bu servislerden yardım istediğinizde evinize zamanında gerçekten işten anlayan,konusunda uzman bir personel gelebiliyor mu? Siz yardım istediğinizde,bu servis birimi talebinizi garanti dahili ya da harici diye gözden geçirip,daha çok ücret alabileceği garanti harici işe öncelik verebiliyor mu? Siz yardım istediğinizde,sizin cihazınızın servis ücreti,hizmet verdiği diğer markanın servis ücretlerine göre daha düşük ise önceliği diğerine veriyor mu? Evinize gelen servis elemanı cihazı yerinden söküp atölyeye götürmek isteyecek mi? Bu durumda kaç gün sıcak su ve ısıtma konforundan mahrum kalabileceksiniz? Size hemen şimdi geliyorum diyen setteki servisiniz kaç gün sonra veya siz kaç kere aradıktan sonra nihayet birisini gönderebilecek? Siz bu sürede arızalı cihazınız ile soğukta nasıl bekleyeceksiniz?Tüm bu olası sorunları değerlendirdiğinizde servis biriminin yaygın olmasının,yani her köşe başında bir servis istasyonu olmasının pek önemli olmadığı görülür.Önemli olan servisin ticari zihniyetten uzak,eğitimli ve konusunda uzman hizmet anlayışıyla tüketiciye yaklaşmasıdır.Verilen günde randevusuna giden,tüketicinin problemini yerinde ve anında çözen,güler yüzlü,özel servis araçlı,cep telefonlu,özel teçhizatlı,temiz,bakımlı ve ciddi bir servis,iyi bir servistir.

2-) En iyi servis hizmeti,ana firma ile muhatap olabilmektir.Protherm hem üretici hem de kendi ürününe hizmet anlayışı ile servis veren bir firmadır.Kendi cihazını tanıyan,tüketici memnuniyeti için her türlü fedakarlığı benimseyen cihaz ve tesisatını daha devreye alırken en başta kendi koyduğu tesisat şartnamesine göre kontrol eden bir firmanın servis hizmetinin de farklı olacağı kesindir.Tüketici olarak hem cihazda,hem serviste uzun yıllardır ana firma ile yani üretici ile muhatap olma garantisi yalnızca PROTHERM' dedir.

3-) En iyi servis hizmeti,eve geldiğinde kendisine ek iş çıkarmayan ve buradan başka nasıl para kazanabilirim diye düşünmeyen servistir.Merkezi kontrolle verilen Protherm servis ticari zihniyetten uzak olduğu için,sadece işini en iyi ve kıs sürede yaparak tüketici memnuniyetini sağlar. SONUÇ:PROTHERM merkezden bilgisayar kontrollü,özel eğitimli,konusunda uzman teknikerle ile kendi cihazlarının ilk çalıştırma,servis,bakım ve yedek parça hizmetlerini verir.Her tüketici özel software programı sayesinde birebir takip edilir.Mobil atölye şeklindeki servis araçları her bölgede sürekli hizmete hazırdır.Tüm servis elemanlarımız cep telefonlu olup,ticari zihniyetten uzak,tüketici memnuniyetini hedefleyen bir anlayışla,zamanında kapınızı çalarlar.En iyi servis,tüketici memnuniyetini saptamaya yönelik,kontrolü ana firmanın elinde olan,ticri zihniyetten uzak servistir.

E-Mail Giriniz

E-Bülten almak için lütfen
mail adresinizi giriniz.